Hari ini mmg dalam kenangan..... open house tarak.... tapi laksa tetap adew... dengan ingt beli ikan sardin sekali naaaa..... ikan kembong.... kesengalanness.... member2 pula dengan excidento kete... bull langgar kete org... kete miera pulak org langgar...boleyhhh pulakkk lepas beli brg... kete bull pancittt.... haizzzz bull miera mandi bunga kete kete canggih mu..... tp kami tetap heppy....heppy go lucky.... "p






No comments:
Post a Comment